wtorek, 15 lipca 2014

It's all coming back

Ulica Koszykowa jest jedną z najdłuższych ulic w Śródmieściu Warszawy. Zdjęcia są zrobione przy Palcu Konstytucji. Jak sporo z warszawskich ulic, tak i Koszykowa była niegdyś polnym traktem, który został awansowany do rangi ulicy. Swoją nazwę zawdzięcza posiadłości Koszyki, gdzie ulica o nazwie Koszyki stanowiła odcinek drogi na jej terenie.
Aj ciężko jest wrócić do miejskiej rzeczywistości po tak fantastyczny wakacjach, gdzie jadąc z miejscowości do miejscowości, oddalonej tyle co mój dom od pracy, nie widzi się żywej duszy lub choćby sklepiku  spożywczego, tylko wielki piękny las.
Ale cóż Warszawa także jest urocza na swój niepowtarzalny sposób. A pamiątką po Mazurach jest bluzeczka kupiona w namiocie Cropp w Mikołajkach. Hahahah wszędzie sobie coś znajdę :)

top- Cropp
pants - River Island
shoes -Reserved
bag- Carrefour
necklace- Allegro








 






62 komentarze:

  1. Naszyjnik bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie są przegnialne <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. O moje ulubione spodnie z river :) wygladasz w nich mega Hot <3
    P.S. Czy Tobie tez tak ciężko schodzą przez pięte? Czy to ja mam niewymiarowa stope? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula i super naszyjnik! Bardzo podobają mi się buty i torebka! Fantastyczna stylizacja :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaa! Kochana mam ten sam top :D
    Ale dałaś mi inspire <3
    Wyglądasz świetnie!!! :*
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko super !!!! świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki, outfit też bardzo bardzo ale jakoś naj naj nie mogę oderwać wzroku od Twoich butów! Są bardzo ładne i uniwersalne krojem i kolorem :)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Koszykowa '' tak się zaczytałam jak zawsze, lubię sobie poczytac jak piszesz o zakątkach Warszawy :))Fajna nazwa, no i jak zawsze zafascynowana tłem hahha, nie mniej jednak Kochana ulica piękna nie zdołał odwrócic mojej uwagi od Ciebie !!!
    Cudownie wyglądasz !
    OOO tak zawsze po sielskim klimacie trochę trudno się przestawic i na odwrót :) Ale TY kochasz Warszawę więc kilka dni i jesteś z powrotem :)
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podobają sandałki na słupku-uwielbiam takie :) Podobne ostatnio sobie kupiłam w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są świetne! Rewela!
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. buty wymiatają :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rasz jak zawsze zachwycasz. Twoja stylizacja przypomina mi mocno lata 90'te :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. UWIELBIAM takie stylizacje! Genialnie wyszłaś i znów inspirujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ukradłabym Ci ten zestaw, Magdo :)
    cały, calutki - a bluzkę w szczególności.
    lubię te wakacyjne namioty firm odzieżowych w turystycznych miejscowościach - też tam mi się kilka razy udało coś fajnego wyniuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Those jeans are amazing!!! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam te buty -są takie stylowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te buty, od razu zwracają uwagę. Nie zazdroszcze powrotu po urlopie, z drugiej strony zazdroszcze że w ogóle go miałas ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kotku, Ty bezbłędna jesteś i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana w tych spodniach wyglądasz bombowo <3 Świetna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana super!! genialny look
    pozdrawiam!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. love your denim pants dear...too much style
    xoxo
    happy day

    NEW P♡ST HERE

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne tło, świetna Stylówka i najlepsza Ty! :) Widać, że odpoczęłaś, aż taki zdrowy blask od Ciebie bije :) Fajny ten top upolowałaś :)) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny zestaw! sama z chęcią bym go założyła!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna bluzeczka , rewelacyjnie wygląda do dzinów z wysokim stanem ! aaaaa torebka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie Raszeńko :-) Te dżiny są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  26. te spodnie są wprost obłędne! wyglądasz fantastycznie! :) Ja kojarzę koszykową jedynie z pobliskiej biblioteki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. spodnie są boskie ;) wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolejne świetne jeansy ;) cudowna jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Na Koszykowej to chyba nawet byłam ...
    Najbardziej lubie Cie w takim skromnym wydaniu , wtedy Twoja delikatna uroda gra pierwsze skrzypce . Jest pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć w tej fryzurce;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, po prostu! Bez zbędnych słów powiem, że uwielbiam ten look i w ciszy dalej będę delektowała się zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie świetne <3
    A fryzura łoł czad ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ta stylizacja!

    P.S. genialna grzywa :)*

    OdpowiedzUsuń
  34. Boszsz! Ta grzywa jest boska:)I buty;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Perfect style beauty, I love your jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  36. So beautiful!!!! Love that jeans! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny jest ten top! Idealny na lato <3 Całość zestawu jest tak świetnie miejsko-wakacyjna, że nie mogę się napatrzeć :-))) No i uwielbiam takie oldschoolowe portasy, genialne są!! Mam bardzo podobną parę w moim stosie ciuchów do przerobienia, bo skubana jest ze dwa rozmiary za duża na mnie i chyba będę musiała zrobić z niej szorty... hmmm chyba lecę ciąć haha przypomniałaś mi o nich :D Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  38. łął! uwielbiam te jeansy! świetny masz styl!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny prosty zestaw, w stylu jaki lubię. Piękne są te buty !

    OdpowiedzUsuń
  40. mam niezłe zaległości / zabieram się do czytania
    piękna jak zawsze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna stylizacja, te jeansy wyglądają niesamowicie, idealne dla twojej extra figury<3

    OdpowiedzUsuń
  42. Elegancko i z klasą.
    Cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  43. super wyglądasz :) świetna stylizacja :*



    myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. jak Ty cudownie wyglądasz w tych spodniach! Idealnie wręcz! Buty masz obłędne ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna całość, widziałam taki naszyjnik ale mnie w nim nie jest dobrze...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  47. great look and great pictures :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie poznałam Cię!
    Świetne buty, całość też

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  50. Marvelous outfit ! You are beautiful and very chic :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawa stylizacja, fajne buty. :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja :) Wszystko razem rewelacyjnie się prezentuje :)
    Czy mogłabym prosić o podanie linka do naszyjnika? ?Będę wdzięczna ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush